Belangenverenging Vakantiepark Pannenschuur

VAKANTIEPARK PANNENSCHUUR, CAMPING BOSHOEVE EN NOORDZEE BEACH VILLAGE

Welkom op deze website

De Belangenvereniging Vakantiepark Pannenschuur (BVP) werd op 13 augustus 2003 opgericht
na de overname van Pannenschuur door Roompot Holidays, (RPH).

Sinds 15 mei 2009 werden ook de jaarplaatshouders van de campings Hof ter Willegen en Boshoeve toegelaten.
De reden hiervoor was dat de drie campings tot één nieuw Roompot park zouden worden samengevoegd.

Actuele meldingen

Tijdens de algemene ledenvergadering van 11 juni 2022 heeft Barbara aangegeven het bestuur te verlaten en zijn Brigitta en Marco toegetreden in het bestuur.
De volgende ledenvergadering zal op 27 mei 2023 op dezelfde locatie plaatsvinden als dit jaar.

Op 30 juli  2022 wordt er een “Meat en Greet” georganiseerd voor alle jaargasten van Boshoeve. Met toestemming van de parkmanager mag daarvoor het veld bij de hoofdingang gebruikt worden. De bedoeling is dat een ieder wat versnapering en stoelen meebrengt voor de bijeenkomst.
Meer informatie volgt later via Birgitta.

Rob heeft aangegeven nog voor zijn definitieve vertrek uit Nieuwvliet-Bad zijn bekende muziekavond te willen verzorgen. Exacte datum zal later volgen.

Sprache Selektion

Deutch